niedziela, 16 września 2012

Mitologia. WTF ?

Tak kochani, mitologie: grecka, nordycka, germańska czy rzymska są dla mnie najlepszą lekturą na pochmurne dni. Przekazy o powstaniu świata, opisy bohaterów, tytanów oraz ich dokonań są cudownym napędem dla wyobraźni. Plusem mitologii jest mnogość autorów i przekazów oraz to że wiele mitów ma postać legend i opowieści, a jak to mówią "W każdej legendzie jest ziarno prawdy.".

Jestem osobą wierzącą ale paranormalne strony naszego świata kręcą mnie strassssszzzzznie!

Kwestie duchów, mocy, magii, czarów, teorii spiskowych, życia po śmierci, obcowania w kosmosie z innymi cywilizacjami są czymś niesamowitym. A największą zagadką o której lubię rozmyślać jest Bóg, Bóg w swojej istocie jest czymś nieosiągalnym dla naszych myśli czy rozważań. Podczas rozkmin dochodzimy do pewnego rodzaju bariery, zapory, którą nazywam Tajemnicą Poznania (i tu nie chodzi mi o Poznań ^^).

Chciałoby się znać tyle odpowiedzi, tyle ciekawostek, tyle różnych rzeczy, ale niestety nie jest to nam obecnie pisane.

Gdy tylko wyzdrowieje postaram się nagrać serię mitów, opowiadań, fragmentów ST i NT (ST- Stary Testament, NT- Nowy Testament).

Tymczasem trzymajcie się ciepło ja idę się kurować ;)



MOOOOOC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz