niedziela, 10 czerwca 2012

E3 2012!

Największe growe wydarzenie roku, miasto aniołów, konferencje największych marek, tytuły na które już dziś czekam z wielką niecierpliwością.

Tegoroczna edycja tej jakże ważnej dla nas, graczy, imprezy zaowocowała w wiele zapowiedzi z których najciekawszą jak dla mnie jest Watch Dogs od Ubisoftu. Wiele pozycji zaprezentowano w postaci pełnoprawnych gameplay'ów, pokazano wiele trailerów oraz przedstawiono nowe dziecko Nintendo, następce Nintendo Wii, Nintendo Wii U.

Pozycjami pierwszorzędnymi dla mnie stały się:

Watch Dogs, totalnie nowa marka od Ubisoft'u. Bardzo dobrze zapowiadający się tytuł, z nową historią będącą moim zdaniem groźnym zagrożeniem dla Grand Theft Auto V. Poniżej gameplay:



The Last of Us, exclusive dla mojej kochanej czarnulki. Gra twórców Uncharted czyli studia Naughty Dog (o tak!). Post apokaliptyczny klimat, walka o przetrwanie, a do tego cudowny wygląd. Materiał wideo:



Prequel God od War, God of War: Zstąpienie, to będzie coś! Historia powstania Kratosa takiego jakiego znamy, opowieść o przemianie spartiaty w rządnego krwi boskiego morderce. Zapraszam do materiału:


No i tam da da dam da da da da da dam da dam....Dishonored! Mega steampunkowa zajawka dla mnie totalna bomba! Zapraszam :

 No a do tego Assassin's Creed 3, Crysis 3, Far Cry 3, Sprinter Cell, Fifa 13, Hitman, i wiele innych tytułów godnych zainteresowania. Ja zaprezentowałem wam moje podium oraz grę godną polecenia wedle moich osobistych upodobań i przemyśleń.

Battlefield 3: Premium, coś według mnie bardzo segregującego graczy, nie każdy ot tak ma 179 zł by kupić tą usługę w dniu premiery. Zawartość wg mnie dzieli graczy na lepszych i gorszych, pograłem kilka rund i stwierdzam że posiadanie Premium jest czymś dobrym lecz sposób jego wprowadzenia nie jest nazdyt odpowiedni patrząc na to jak wielu graczy gra na serwerach nie wymagających Premium.

Oceniam ten projekt na 6.5 w skali od 0 do 10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz