niedziela, 3 czerwca 2012

Pamiętny sierpień.... ObNiuchajTo #3

Dwa lata temu, pod koniec sierpnia, mając do dyspozycji pewną ilość środków, miałem do wyboru nowego blaszaka lub Ps3, wybrałem Czarnulkę i po dziś dzień wątpliwości co do tego czy słusznie postąpiłem nie miałem nigdy. Chcąc dobrze wykorzystać zarobione pieniądze zastanawiałem się nad ewentualnymi zakupami dość długo, a tu ni z tego ni z owego pojawia się myśl "A może konsola ?". Szybka logistyka Xbox360 oraz Playstation dała mi jasną odpowiedź, że kolejna miłością po tej gimnazjalnej, będzie konsola Sony.
Będąc na owych zakupach pamiętam ofertę sprzedawcy, PC z naprawdę dobrymi komponentami składowymi.
Lecz ja nie dałem się namówić a owego "potworka" i zostałem przy pełnym wirtualnej immersji środowisku Ps3. Spędziłem przed nią niezliczoną ilość godzin zaliczając kolejne platyny, odblokowując kolejne pucharki, ciesząc się z tego jak wiele odczuć i przeżyć daje ten cudowny świat.

Razem z konsolą zakupiłem dwa tytuły: Uncharted 2: Among Thieves oraz Prince of Persia: Zapomniane Pisaki. O moich odczuciach na temat przygód Księcia napisze w najbliższym czasie. 

Oba tytuły urzekły mnie tak samo, wiec dlaczego o Uncharted piszę w pierwszej kolejności ? Ponieważ przygody Drake'a dały mi o wiele więcej mocnych wrażeń niżeli Księcia, oczywiście nie odbieram niczego Zapomnianym Piaskom gdyż jest to bardzo dobra opowieść lecz osadzona w uniwersum nierealnym, bajkowym, a takie uniwersa jak dla mnie muszą mieć przepych godny choćby Dragon Age'a, pełnia szczegółów, świat budowany z myślą o najmniejszych drobiazgach i aspektach.
Od przygód Nate'a tego nie wymagam, tam chodzi o przygodę, bez najmniejszych przebłysków RPG.






Według mnie jest to pozycja obowiązkowa dla każdego posiadacza Ps3. Przygodówki są tytułami obecnie na wymarciu gdyż przedstawiciele tej kategorii są przeciętni bądź też idą w ślady strzelanin co pokazuje trzecia część przygód potomka Sir Francisca Drake'a. W U2:AT kwestie wymiany ognia poruszane są z dobrą częstotliwością która nie przygniata opowieści i przygody.

Uncharted wciągnął mnie na długie godziny, platynka była dla mnie sprawą honoru podobnie jak w pierwszej części która zapoczątkowała systemem pucharków.

W ObNiuchajTo! nie robię i nie będę robił spoilerów, Uncharted'a polecam wam za cudowną opowieść i bardzo dobry system rozgrywki. Jeżeli zamierzacie rozpocząć przygodę z Czarnulką pozycja początkową jest bezsprzecznie Uncharted 2: Among Thieves.

3majcie się ciepło ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz